Overwatch 2'de tank sorunu var ve Roadhog'un yeniden çalışması bunu kanıtlıyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

Overwatch 2'de tank sorunu var ve Roadhog'un yeniden çalışması bunu kanıtlıyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri
Haftada oyunlar nispeten gündeliktir Joker karakterli yeni fikirler yerine, tıpkı Roadhog’da yaptıkları gibi, zaten iyi yaptıkları şeyler üzerinde yenilik yapmalarını görmeyi tercih ederim Üstelik, daha sonra tartışacağımız gibi, onun en zayıf noktası olan iyileştirme yeteneği için zaten bir güçlendirme aldı Overwatch 2’nin geçen ay ortalama bir milyon günlük aktif oyuncusu ve haftalık 25 milyon aktif oyuncusu vardı (Activeplayer

Ultisi hatırladığınız gibi olmasına ve oyun oluşturucuyu doğru haritayla harika bir şekilde oynamasına rağmen, Nefes Alma (kendini iyileştirme) yeteneği artık çok farklı

Roadhog, değeri mükemmel kancalar ve tek atışlık kombolarda yatan çoğunlukla beceriye dayalı bir kahramandan, doğru desteği alırsa savaş alanından silinemeyecek bir bölge belirleme aracına geçiş yaptı Va’nın Savunma Matrisi gibi parçalar halinde veya tek bir etkinleştirmeyle tüketilebilen bir sayaç haline geldi Yeni mekaniğinin öğrenilmesi oldukça kolaydır ve Roadhog’u diğer çoğu tankla etkili bir eşleşme haline getirmektedir Daha önce olduğu gibi, Roadhog’un bir numaralı sayacı Ana’nın Biyotik El Bombasıdır ve bu, yukarıda bahsedilen tüm sağlık yenilenmesini engelleyecektir

Tankların, ön saflardaki rollerini yerine getirmek için desteklere yalnızca biraz bağımlı olan, kendilerini iyi hisseden kahramanlar olmaları gerekir Üzgünüm Big Bang Teorisi, ancak her zaman eski taş, kağıt, makasa Kertenkele ve Spock’u da eklemenize gerek yok; bazen temellere bağlı kalmak en iyisidir Birincil ateşinden başlayarak, Hurda Silahı, av tüfeğine üç büyük top şekilli mermi eklemek uğruna ikincil ateşini kaybetti (ki bunu kabul edelim ki, bir Tracer’ı tek atışta tamamen rastgele bir şekilde vurma şansı dışında çoğunlukla işe yaramazdı) birincil ateş gibi Tek seferlik bir darbe olmaktan ziyade, artık D Roadhog’un yeni elektrikli tuzağı Pig Pen, düşmanların silinmemek için kaçınması gereken, yavaşlayan ve hasar veren bir alan olduğu göz önüne alındığında, bu stile mükemmel bir şekilde uyum sağlıyor Eski kahramanlara aynı seçenekler dizisini sunmak için daha fazla yeniden çalışmak, gidilecek yoldur ve yenilerinin aynı genel kalıba uymasını sağlamak, OP joker karakterlerinin olmamasını sağlamaya yardımcı olacaktır 500 sağlığı yeniler ve Roadhog’a %40 hasar direnci verir, yani artık dövüşler sırasında çok fazla dayanma gücü var ve bunun sonucunda daha fazla hasar toplayabiliyor Kaosu ortadan kaldırın ve ardından oyuncunun becerisi ve ifadesi (bir miktar sağlıklı harita okumanın yanı sıra) bir dövüşün sonucunu belirleyen tek faktör haline gelir zarar Roadhog artık tam teşekküllü bir Overwatch 2 tarzı tanktır ve yeni keşfedilen çok yönlülüğü sayesinde oynaması son derece eğlencelidir, ancak onun daha geniş kahraman kategorisinin üzerinde daha büyük bir sorun belirmektedir: tanklar

Overwatch 2’nin tanklama sorununu anlamak ve çözmeye çalışmak için, ortalama bir oyuncunun bakış açısından bu yeniden çalışmanın Roadhog’u Blizzard’ın FPS oyununda neden çok daha eğlenceli hale getirdiğini anlamaya değer Va’nın Savunma Matrisi veya Junker Queen’in can çalması), oyunları kurmak için bir sersemletme, bir bölgeleme aracı ve en önemlisi hayatta kalmak için bir panik düğmesine sahip olmaları gerekir Ancak yeniden çalışma felsefesi, Overwatch 2’deki tank rolünü düzeltmeye yönelik uzun vadeli bir çözüm değil Bir tür hasar azaltma (bir kalkan, D Düşman tankını içeri çekmek (özellikle de Tahkim gücünü harcayan bir Orisa ise), hafifletilmesi gereken çok sayıda bekleme süresi tüketecek büyük bir dövüş için çok etkili bir açılış hamlesidir

Kancası değişmeden kaldı ancak şimdi biraz farklı bir şekilde kullanılıyor


Aşırı Gözlem 2‘nin yerleşik tıknaz çocuğu, yeteneklerinin çoğunda yeniden çalışma ve oyun içi yaşayabilirliğini tamamen değiştiren bir başka yeteneğin, Pig Pen’in eklenmesi şeklinde bir makyajdan geçti Taş-kağıt-makas sorununu ortadan kaldırmak için Blizzard’ın tankların (hem geçmiş hem de şimdiki) bu dört temel direği muhafaza etmesini sağlaması gerekiyor Örneğin Ramattra’nın form değişikliği, Junker Queen’in Commanding Shout’u veya Sigma’nın Kinetic Grasp’ı



oyun-2

Artık Roadhog bu sistemin bir oyuncusu (daha önce neredeyse oynanmaz olmasına rağmen) ve bu kesinlikle doğru yönde atılmış bir adım olsa da hala sorunun çözümü değil Tek dezavantajı, tuzağın fırlatıldığı an ile tetiklenebileceği zaman arasında yerde kalması gereken sürenin uzunluğudur Ancak panik butonu yok Antinade’e karşı dayanıklı kalabilmek için, Kiriko’nun Suzu’su ve ne yaptığını bilen bir ana destek şarttır; sonuçta Roadhog büyüktür ve yer kapma ve puan tutucu rolünü yerine getirirken çok fazla hasar alır

Gelecek sezonla birlikte gelecek olan yeni Overwatch 2 tankı Mauga, neredeyse en iyi noktaya ulaşmanın mükemmel bir örneği: hem yakın hem de orta mesafede büyük hasara sahip, hareket kabiliyetiyle bağlantılı bir sersemletme etkisi var ve kritik vuruşlar yaparken kendini iyileştirmenin bir yolu var io’ya göre), bu nedenle, birkaç rekabetçi oyunla uğraşsalar bile, oyunu oynayan çoğu kişinin bu oyunu oynadığını varsaymak yanlış olmaz Blizzard bunu fark etmiş olmalı çünkü Roadhog’un yeniden çalışması, karakterle eğlenmek isteyen sıradan oyunculara mükemmel şekilde uyarlanmış görünüyor

Şimdi her tankın tamamen aynı olması gerektiğini söylemiyorum ama Blizzard (Microsoft anlaşması sayesinde artık yeni ve geliştirilmiş yaratıcı özgürlüğe sahip) ne yapılması gerektiğinin farkında olduğunu kanıtlıyor – hem Roadhog hem de Mauga bunun göstergesidir O Bu, Roadhog’un yeni etkileşim yelpazesinin üzerine inşa edildiği temeldir, çünkü karakteri yalnızca kısa mesafeden orta mesafeden mükemmel şekilde uygulanabilir hale getirir Squishies’e (200 veya daha az sağlığa sahip karakterler) tek atış yapmak yerine, düşmanları yeni tuzak yeteneğine çekmek, büyük hasar vermek ve Overwatch 2’nin DPS karakterleriyle oyunlar kurmak için bir bölge belirleme aracı olarak kullanılması en iyisidir

Büyük hasarlı süngeri oynamak taş, kağıt, makas oyunu gibi hissettiriyor çünkü genel bir kural olarak Orisa Roadhog’u yener, Sigma Orisa’yı yener, Zarya Sigma’yı yener ve Reinhardt Zarya’yı yener – liste uzayıp gidiyor

Bu karakterle orta mesafeden dürtmek ve düşmanları Domuz Kalemi’ne kapmak çoğu haritada hem eğlenceli hem de etkilidir