En Büyük Slasher Filmi Kurallarını Çiğneyen 10 Slasher Filmi - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

En Büyük Slasher Filmi Kurallarını Çiğneyen 10 Slasher Filmi - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri
Tucker ve Dale Kötülüğe Karşı Bunu, kazara kendilerini öldüren bir grup talihsiz insanı öne çıkararak ve yanlışlıkla suçu aynı adı taşıyan, zararsız ikiliye atarak başardı Ancak filmin doruk noktasında gerçek son kızın (veya “hayatta kalan kız”) daha önce belirtilen kişi olmadığı ortaya çıktı Çok gibi Bağırmak, Korku A Fakat, Psiko aynı zamanda kongreden bazı şaşırtıcı sapmalar da içeriyordu izleyiciyi kandırmak için meta mizahı ve izleyicinin kurallara aşinalığını kullanan başka bir slasher filmiydi Diğer Kuralları belirgin bir şekilde çiğneyen kişiler arasında nihai katiller Billy ve Stu ile son kız Sidney Prescott da vardı Filmin nasıl gelişeceğini açıkça belirtmesine rağmen yine de harika bir değişim sağlamayı başardı Kötülük, Kötü Adam Stereotipini Tersine Çevirdi

Eli Craig’in 2010 yapımı slasher komedisi Tucker ve Dale Kötülüğe Karşı slasher türünün en yaygın mecazlarından biri olan kırsal kesimde yaşayanların şiddet yanlısı, katil cahiller olduğu fikrini tamamen tersine çevirdi Psiko onun yerine çok acımasızca onu gönderiyor ve yaklaşmakta olan komplonun tamamını çok önceden sorguya çekiyor Psikopat ikonik büküm sonu Filmin doruk noktasından önce Billy ile seks yapan



sinema-1

Aslında, Elm Sokağı Kabusu 2: Freddy’nin İntikamı ilk final çocuğunu tanıttı, ana karakteri Jesse ile Bu nedenle, tüm zamanların en iyi slasher filmlerinden bazılarının gerçekten dehşet verici bir hikaye sunmak için bu kuralları hiçe sayması şaşırtıcı değil İzleyicilerini Kandırmak İçin Slasher Kurallarını Kullanıyor

Korku, Inc Randy, örneğin karakterlerin içki içemeyeceğini veya uyuşturucu kullanamayacağını ancak yaptığını ve yine de hayatta kaldığını belirtti Önce röntgenciKorku filmleri katil ile seyirci arasında net bir ayrım tutuyordu Son kız birkaç kez öldürüldü ve her seferinde çetin sınavın başlangıcına götürüldü Birincil örnek gerçektir Psiko‘nin yıldızı (Janet Leigh) açılış perdesinde öldürüldü Bunlara ek olarak, Bağırmak Filmin en büyük yıldızı Drew Barrymore’un vahşice öldürülmesiyle açıldı Psiko Sinemada bir ilk olan sifonlu tuvaleti tasvir etmek de dahil olmak üzere diğer birçok film geleneğini bozmasıyla dikkat çekiyor Film, LGBTQ+ temalarını anlatıya aşılamak için bunu kullandı; birçok çift cinsiyetli isim ve karakter rolü de dahil olmak üzere cinsellik ve cinsiyete birçok gönderme içeriyordu Bu sonuna kadar tekrarlandı Mutlu Ölüm Günü, izleyicinin beklentileriyle oynuyor ve onlara herhangi bir sonuca varma duygusunu reddediyor hem bu geleneklere bağlı kalarak hem de onları baltalayarak son derece öngörülemez ve son derece eğlenceli bir film yarattılar Başarısı sürerken Elm Sokağı Kabusu 2: Freddy’nin İntikamı Sık sık sorgulansa da türün kurallarını çiğneyen slasher filmlerinin en cesur örneklerinden biri olmaya devam ediyor Film baştan sona türün gelenekleriyle oynadı; karakterleri, türün kurallarına ve karakter türlerine tamamen zarar vermeden önce uyacaklarını önermek için bilinçli olarak geliştirdi Bu kinaye daha sonra bu türde yaygın hale gelecekti, özellikle de 13 Katil ile kurban arasındaki sınır, slasher filmlerinde genellikle iyi tanımlanmıştır, ancak içinde Katil Sen Olabilirsin karakter rolleri arasındaki ayrım bulanıktı Sahte belgesel formatında her önemli kuralı ve geleneği doğrudan ele alırken aynı zamanda izleyiciyi kandırıyordu

GÜNÜN EKRAN VİDEOSU

İÇERİĞE DEVAM ETMEK İÇİN KAYDIRIN

Slasher türü katı parametrelere bağlı kalmasıyla ünlüdür, ancak bazı klasik filmler korku türünün birçok geleneğini hiçe saymıştır Fear, Inc

6 Ormanda kabin Ormandaki Kulübe Slasher Konvansiyonlarını Yerle Bir Etti

Ormanda kabin dönemeçlerle ve dönüşlerle doluydu, özellikle de Ormanda kabin‘ esrarengiz son Bu, slasher filmlerinin şaşırtıcı ve keyifli korkularla dolu bir film sunmak için rutin olarak kendi kurallarını ve geleneklerini nasıl çiğnediğinin en iyi örneğiydi

8 Bağırmak Çığlık Kendi Kurallarını Çiğniyor

Bağırmak slasher türünün bir meta keşfiydi ve bu nedenle gelenekleriyle oynamak çok eğlenceliydi Ancak daha önce görülmemiş olanlardan biri de Perspektifin katilin bakış açısına kayması

1 Mutlu Ölüm Günü Mutlu Ölüm Günü Son Kızı Defalarca Öldürdü

Slasher türünün temel kurallarından biri son kızın hayatta kalmasıdır Rezil bir şekilde, Bağırmak‘dan Randy, daha sonra alt üst edilen tüm slasher kurallarını açıkladı izleyiciyi kandırmak için klasik korku kinayeleri kullanıldı yanlış varsayımlarda bulunmak

5 Maskenin Ardında: Leslie Vernon’un Yükselişi Maskenin Ardında: Leslie Vernon’un Yükselişi Türün Yapısını Bozdu

Maskenin Ardında: Leslie Vernon’un Yükselişi slasher türünün sofistike bir yapısökümünü sundu İlginç bir şekilde, son kız da daha sonra kötü adamın planına aynı şekilde uydu Cuma Bu, başka bir klasik geleneği baltaladı, çünkü ortada katil yoktu Tucker ve Dale Kötülüğe Karşı hiç de

9 röntgenci Röntgenci Tom Katilin Perspektifini Anlattı

Aynı yıl yayınlandı psikopat, İngiliz filmi röntgenci aynı zamanda slasher türünün temel yönlerini de belirledi Aslında, Tucker ve Dale kısa sürede kurban haline gelirken, hiçbir şeyden haberi olmayan üniversite çocukları hızla intikam planları yapar Evil” yer alıyor

10 Psiko Psiko Yıldızını Öldürdü

Alfred Hitchcock’un Psiko takip eden yıllarda birçok slasher kuralının temelini oluşturdu Aynı zamanda izleyiciyi katilin bakış açısına yerleştiriyordu; bu, çağdaş slasher filmlerinde yaygın olmasına rağmen asla kahramanın kimliğini sorgulamak için aynı şekilde kullanılmıyordu


Özet
  • Bazı klasik slasher filmleri, korkunç sonuçlarla, kuralları çiğneyerek ve yeni kinayeler oluşturarak tür geleneklerine meydan okudu

    4 Elm Sokağı Kabusu 2: Freddy’nin İntikamı Elm Sokağı Kabusu 2: Freddy’nin İntikamı’nda Son Bir Çocuk Öne Çıkıyor

    Elm Sokağı Kabusu 2: Freddy’nin İntikamı slasher filmlerinin en ünlü kuralını alt üst etti: baş kahramanın kadın olması

    3 Katil Sen Olabilirsin Katil Sen Olabilirsin, Kahramanın Kötü Adam Olduğunu Öneriyor

    2018’ler Katil Sen Olabilirsin Kahramanın katil olabileceğini öne sürerek birincil slasher geleneğini hiçe saydı

  • Bu filmler izleyicinin beklentilerine meydan okuyor, geleneklerle oynuyor ve beklenmedik sürprizler sunarak slasher filmlerinin hem korkutucu hem de hoş bir şekilde şaşırtıcı olabileceğini kanıtlıyor Ormanda kabin türün katı parametrelerinden ziyade, karakterlerin kalıplaşmış davranışlarını, içinde bulundukları koşulların bir yan etkisi olarak açıkladı

    Slasher türü, genellikle bilgili izleyicilere kaçınılmaz olay örgüsünü gösteren kurallarıyla bilinir Birçok yönden izleyicilerinin, sonuçta kendilerine karşı kullanılan slasher filmlerinin geleneklerini anlamalarına güveniyordu Aslında kuralları çiğneyen bazı slasher filmleri, tür içinde yepyeni gelenekler oluşturmaya başladı Psiko hemen ilan etti Bağırmak sözleşmeye sıkı sıkıya bağlı kalmayacaktır Mutlu Ölüm Günüancak son kızı birçok kez öldürdü, onu bir zaman döngüsü anlatımına hapsediyor

    2 Korku, Inc Kahramanın erkek olduğu gerçeği başlı başına yıkıcıydı, ancak bilinç kaybı sırasında insanları öldürdüğü iddiası oldukça alışılmadıktı Maskenin ardı: Leslie Vernon’un Yükselişi açıkça düşmanın planını ortaya koyuyorBu süreçte doğrudan korku kinayelerine ve slasher kurallarına atıfta bulunuluyor Bu genellikle katilin seyirciyle hiçbir benzerliği veya yakınlığı olmayan, tamamen insanlık dışı bir canavar olduğunu öne sürüyordu Ş Korku her zaman kabul edilebilirlik ve yaratıcılığın sınırlarını zorlamıştır ancak genellikle kendi kurallarına bağlı kalır Ancak bazı kötü şöhretli slasher filmleri, korkunç sonuçlarla türün yerleşik kinayelerini tamamen yıktı

    7 Tucker ve Dale Vs Fenalık Tucker ve Dale Vs röntgenci Düşmanın kamerasına ve ölümcül tripoda kaydedilen bakış açısı çekimlerini dahil ederek buna temelden meydan okudu Bunlara ek olarak, Ormanda kabin hayatta kalanlara izin vermedison kız da dahil Slasher filmlerinin temel kurallarından biri, kadın kahramanın sonuna kadar hayatta kalmasıdır – genellikle son kız kinayesi olarak bilinir Boyunca Korku, Inc
  • Örnekler arasında açılış sahnesinde yıldızını öldüren “Psycho”, ana hatlarıyla belirttiği tüm slasher kurallarını alt üst eden “Scream” ve kötü adam klişesini tersine çeviren “Tucker & Dale Vs