Persona 5 Tactica İncelemesi - Sarımsaklı Ekmekten Daha İyisi - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

Persona 5 Tactica İncelemesi - Sarımsaklı Ekmekten Daha İyisi - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri
Diyalog ekranları muhtemelen Persona oyunlarındaki en ikonik şeydir çünkü bunlar değerli taşlar ve diğer unutulmaz etkileşimlerle doludur

Persona 5 Tactica’daki ana düşman Kraliçe Marie’dir Bir gün Hayalet Hırsızlar rutin bir buluşma için Cafe LeBlanc’ta toplandılar

Persona 5 Tactica’daki Savaş Persona 5 Tactica’da Savaş Örneği

Persona 5 Tactica’daki Savaş, ızgara tabanlı harita yaklaşımı üzerinde taktiksel sıra tabanlı bir sistemi takip ediyor Personalarınızı bunların üzerinde kullanabilir veya turu atlayarak bir sonraki turda düşmanlarınıza karşı avantaj elde edebilirsiniz Hayalet Hırsızlar, sorabileceğiniz bu tuhaf yere nasıl geldiler? İyi soru Marie, nefret etmeyi sevdiğiniz türden bir karakter Bunun saçmalığın da ötesinde olduğunu düşünüyorum ve bana hiçbir anlam ifade etmiyor Kapıyı aldıktan sonra kahramanlarımız bu yeni dünyaya taşınır ” Tactica’nın yaptığı en önemli şey (özellikle yüksek zorluk seviyelerinde), sizi sürekli gelişmeye ve daha iyisini yapmaya teşvik etmesidir Bu, yüzünüze şunu söyleyen bir oyun: “Ya yüzeceksin, ya da dibe batacaksın Bunu kesinlikle seviyorum Bu sadece sürecin bir parçası ve açıkçası oyunu bu kadar heyecan verici kılan da bu

Dürüst olmak gerekirse Marie ile olan etkileşimler benim favorimdi

Kraliçe Marie

Persona serisi, özellikle de düşmanları söz konusu olduğunda, canlı ve büyüleyici karakterleriyle ünlüdür Bunu her yaptığımda kalbim sınırsız bir sevinçle doluyor Kapak sistemi inanılmaz derecede tuhaf Tek sınır taktiksel düşünme kapasitenizdir

Persona 5 Tactica incelememiz hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu konuda ne düşündüğünüzü aşağıdaki yorumlarda paylaşın Tactica’da yalnızca görev seçimi ve ara sıra yapılan görevlerle sınırlısınız

Kadife Odadaki Leydi Lavenza

Sonuç olarak Persona 5 Tactica son derece iyi yapılmış bir oyundur Sıra size geldiğinde, istediğinizi yapmakta tamamen özgürsünüz Ve isteğe bağlı konuşmaları atlayarak, adeta kendi ayağınıza kurşun sıkıyorsunuz

Persona 5 Tactica’daki Tuhaf Şeyler Ekipman Ekranı

Persona 5 Tactica’da pek çok şey tanıdık geliyor ama aynı zamanda tuhaf ve tanıdık gelmeyen pek çok şey de var Bu kendi başına kötü olmasa da, esrarengiz bulduğum bir şey Oyunun içine girme konusunda bana yardımcı olan bir diğer şey de oyundaki hemen hemen her etkileşimin seslendirmeli olmasıydı Yeni başlayanlar için, Hayalet Hırsızlar’ın hepsi aynı, ancak normalden biraz daha chibi görünümündeler

Persona 5 Tactica, sizi bir noktada alçakgönüllü kılacak bir oyundur Hikayenin günümüz Tokyo’sunda ve Metaverse’de geçmesi yerine olaylar, uygun bir şekilde “Krallık” olarak adlandırılan, Orta Çağ Avrupa’sından ilham alan bir dünyada geçiyor

Persona 5 Tactica’daki Tanıdık Şeyler Gizlenme Ekranı

Persona 5 Tactica ana oyunlara kıyasla tamamen farklı bir oyun olsa da birçok yönden tanıdık geliyor Zaten dünya nedir?

Sorunlu Bir Dünya Yenilgi Ekranı

Persona 5 Tactia’nın chibi estetiği, başlangıçta içine atıldığımız bu yeni dünyanın masum ve kaygısız bir yer olduğu izlenimini veriyor Ta ki Persona 5 Tactica’ya gelene kadar Size şunu söyleyeyim, Persona 5 Tactica gücünü hissettiren bir oyun değil

Bu inceleme aşağıdakilere dayanmaktadır: PC versiyonu ile ilgili Persona 5 Taktik Yeni ve daha güçlü silahlar donatarak Persona’ları sıralamak Oyunla ilgili tek gerçek sıkıntım, oyunla ilgili deneyimlerinizi mutlaka yansıtmayan kişisel kusurlardır

Anlıyorsun Aslında bu yeni Krallık korkunç bir ıstırapla boğuşuyor Sinir bozucu, benmerkezci insanlarda, en sevdiğim dondurma lezzetini yiyormuşum gibi hissettiren bir şeyler var Ve dürüst olmak gerekirse, bunlar bir lütuf! Herhangi bir karakteri değiştirme yeteneği ve Persona’larını değiştirme yeteneği neredeyse her durumda faydalı olmanın ötesindedir Bir düşmanın hemen yanına yürüyüp suratına ateş edebilirsiniz; yine de daha az hasar alırlar Ancak ne yazık ki buranın sakinleri için bu gerçeklerden bu kadar uzak olamaz

Önünüze çıkan pek çok seçenek varken ve önünüze giderek daha zorlu zorluklar çıkarken; sonraki her görevde pratik olarak uyum sağlamaya ve daha iyi olmaya zorlanıyorsunuz Ayrıca kapak sisteminin biraz daha iyi çekilebileceğini düşünüyorum Ancak, tıkla ve taşı sistemi kullanan X-Com gibi oyunların aksine, Tactica sıra size geldiğinde özgürce hareket etmenize olanak tanır Size tuzak kurmak ve bilmeniz gereken her şeyi öğretmek konusunda harika bir iş çıkarıyor ve ardından sizi havuzun tam ortasına atıyor Yani esas olarak iki veya daha fazla karakter arasındaki diyaloglar şeklinde gerçekleşir Hem taze hem de tanıdık bir oyundur ve Persona serisine mükemmel bir giriştir Oldu çünkü… [REDACTED]

İhtiyatlı düşünmek özellikle ileriki seviyelerin bazılarında önemlidir Yani günün sonunda o kadar da büyütülecek bir şey değil Sonuçta, genel deneyimden bir şey eksiltmediği için o kadar da önemli değil Bana ilk etapta strateji türüne neden aşık olduğumu hatırlattı ve bu yüzden gerçekten takdir ediyorum Bu tür şeyler ”

Persona 5 Tactica Sizi Karakterlerine Nasıl Tanıtıyor? Diyalog Ekranı

Tactica, renkli oyuncu kadrosunu tanıma konusunda önceki Persona oyunlarının denenmiş ve gerçek formülünü takip ediyor Bir görevde işe yarayan karakterler ve taktikler başka bir görevde mutlaka işe yaramayabilir Bu, Hayalet Hırsız arkadaşlarınızı Marie’den kurtarmanız etrafında dönen kampanyadaki ilk birkaç görevle bağlantılıdır GP, karakterleriniz için yeni becerilerin kilidini açmak için kullandığınız şeydir Hayalet Hırsızlar bile onun kötü büyüsüne karşı güvende değil Saklanma yeri aynı zamanda Kadife Oda’ya erişme şeklinizdir; bu, artık Persona’larınızı daha sonra kullanabileceğiniz daha güçlü Persona’larla birleştirmenize olanak tanır Daha sonra kafenin girişinde parlayan bir kapı belirir Yeter ki bir anlığına arkanıza yaslanıp sonraki hamlelerinizi düşünün Açıkçası, onda bir hata bulmak için kendi yolunuzdan çekilmelisiniz Her strateji oyununun ulaşmaya çalışması gereken duygu budur

İçinde bulunduğunuz her durum, daha olumlu bir sonuçla daha verimli bir şekilde çözülebilir

Spoiler vermeden devam edelim, olur mu? Spoilersız versiyonu bu


Strateji türü şu ana kadar oyunlarda en sevdiğim tür, ne yazık ki son birkaç yıldır ağzımda oldukça kötü bir tat bıraktı Eğer oyuncu daha nişana başlamadan sonucu biliyorsa, bu kötü bir tasarımdır Ve kendisi bu tür bir karakter olduğundan, onu mümkün olduğu kadar kızdırmayı kendime görev edindim Mevcut olan tek sınır karakterinizin hareket aralığıdır Yeni başlayanlar için, kanat mevcut değildir Persona 5 Tactica incelememde strateji türü ve serinin kendisi için neler sunabileceğini göreceğim Aniden her şey kararır ve gizemli bir şekilde sessizleşir

Şahsen ben Tactica veya Q2 gibi daha chibi görünümlü girişler yerine Persona’nın daha “gerçekçi” girişlerini tercih ediyorum Ancak bunun dışında haritayı dilediğiniz gibi keşfetmekte özgürsünüz Ve eğer öyle değilse, en azından ortamı ayarlayacak bir homurtu ya da başka bir seslendirme vardı



oyun-5

Karakterleri konuşmak ve tanımak oyun tarafından oldukça teşvik ediliyor çünkü bu, GP kazanmanın ana yollarından biri

Persona 5 Tactica’nın Hikayesi Giriş Ekranı

Persona 5 Tactica’nın hikayesi, Persona 5’in hikayesinin kaldığı yerden devam ediyor ancak hafif bir değişiklikle Bir dizi başarılı karşılaşma yaşayacaksınız, ancak bir sonrakinde yüzünüze tokat yiyeceksiniz Bir Krallığın, yani egomanyak bir hükümdarın başına gelebilecek en korkunç felaket

Zafer Ekranı

Neyse ki Baton Geçidi ve Kadife Oda gibi mekanikler her vakanın başlangıcında hazır durumda Düşmanlarınızı vurabilir veya siperden uzak bir yerde yakın dövüş yapabilirsiniz Görünüşe göre birdenbire ortaya çıkan ve korkunç güçleriyle herkese hükmeden yeni başlayan bir hükümdar

Sun Tzu’yu hatırla Üçlü Tehdit Saldırısı

Persona 5 Tactica’yı oynarken kendime Sun Tzu’nun en sevdiğim sözünü hatırlattım: “Yüz savaş kazanmak, becerinin zirvesi değildir Sanat tarzı ve müzik göz kamaştırıcı, oyun eğlenceli, gösterişli ve büyüleyici ve hikayeyi takip etmek çok eğlenceli Anahtar sağlandı bsen İndigo İnci ve SEGA

Oyunda özellikle büyüleyici bulduğum şeyler, güzel elle çizilmiş animasyonlar ve ara sahnelere kusursuz geçişler Joker hâlâ tanıdığımız ve sevdiğimiz baş karakter ve Kadife Oda, Lady Lavenza ile birlikte oyunda boy gösteriyor Düşmanı savaşmadan bastırmak ustalığın zirvesidir

Tıpkı Persona 5’te olduğu gibi, ayrılmadan önce saklanma yerinde de kendinizi hazırlayabilirsiniz Egomanyak, narsist, sadist, açgözlü, kibirli ve daha birçok olumsuz özelliği var

Özgürlük bence Tactica’nın savaş sistemini tanımlayan en iyi kelime

Sahip olduğum bir diğer kusur da oyunun son 10 yılın TBT trendlerine ayak uyduramamasıdır Gözden kaçırdığım bir şey de ana oyunların yarı açık dünya haritası